Замовлення

Загальна інформація

  • Оформити замовлення онлайн можна цілодобово.
  • Для отримання Замовлення обов'язково необхідно вказати номер телефону тільки українських провайдерів телефонного зв'язку (ми не можемо перетелефонувати Клієнту, який знаходиться не в Україні на номери зарубіжних операторів).
  • При оформленні замовлення Ви можете залишити коментар для збирача, як до кожної позиції товару, так і до замовлення в цілому. В коментарях Ви можете замовити дзвінок збирача під час збирання кошика.
  • Фото упаковки, представлене на сайті, може відрізнятися від реальної упаковки. Для отримання більш точної інформації, завжди звертайте увагу на реальну упаковку. Якщо потрібно більше відомостей про товар, будь ласка, зв'яжіться з виробником або напишіть у коментарях до замовлення необхідне Вам уточнення.

Повернення товарів

  • При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитись від будь-якого доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів.
  • Згідно Закону України ми не зможемо здійснити повернення підакцизних товарів: алкогольна, тютюнова продукція - навіть, якщо ці товари належної якості.
  • Товари групи "суперфреш": кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, незавакуумовані ковбасні або делікатесні вироби - перевіряються в присутності кур'єра. Повернення можливе, якщо товар перевірений і унаслідок неналежноі якості тут же повернений кур'єру.
  • Згідно Закону України про захист прав споживачів повернення товару можливе лише за умови збереження Чека і зіпсованого Товару.

Закон України "Про захист прав споживачів"

Постанова про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Зміни замовлення

Будь ласка, повідомляйте про зміни якомога скоріше.

Зміни до замовлень приймаються:

  • в замовлення з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • в замовлення з доставкою до 22:00 - до 13:00;
 

Ціни на товари

  • Ціни на товари в Інтернет-магазині такі ж, як і на полицях супермаркету, де збирається Ваше замовлення, проте кошик збирається та проводиться через касу завжди в день доставки, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, якщо ціна на обрані Вами товари змінилася.
  • В Інтернет-магазині діють виключно ті знижки, акції, спеціальні пропозиції продавця, які вказані безпосередньо на сайті при оформленні замовлення. Звертаємо увагу, що знижки, акції, спеціальні пропозиції продавця, представлені в Інтернет-магазині, можуть відрізнятися від пропозицій, діючих для покупки в торговельних центрах продавців.
  • Ціни на товари в Інтернет-магазині включають ПДВ, за винятком групи тютюнових виробів.
  • При отриманні замовлення Ви отримуєте фіскальний чек супермаркета, який підтверджує вартість товарів.
  • Ви будете повідомлені про зміну вартості обраних Вами товарів шляхом СМС повідомлення або телефонним дзвінком
  • Ціни та наявність товару в гіпермаркеті можуть змінюватися, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, особливо, якщо Ви обрали доставку на майбутній день. При зміні ціни більше, ніж на 5 грн за одну позицію, чи зміни у вазі Товару, що продається «на вагу», більше ніж +/- 200 грамів від вказаної ваги у замовленні, Збирач проінформує про це. Загальна кількість вагового товару може вар'юватися в залежності від самого товару та особливостей його упаковки у гіпермаркеті.
  • Дисконтні картки мереж супермакетів не діють під час оформлення замовлення на сайті Інтернет-магазину.
 

Кур'єрська доставка

Загальна інформація

  • Кур’єрська доставка передбачає доставку замовлення до дверей в межах обраного часового вікна. Доставка до дверей можлива тільки за наявності робочого ліфта у Вашому домі. У разі його відсутності або несправності до вартості доставки включається доплата за підйом. Розмір доплати розраховується залежно від ваги Вашого замовлення і поверху. Вартість Ви можете уточнити у оператора контакт-центру.
  • У випадку, якщо Ви не можете гарантувати свою присутність протягом всього часового вікна, будь ласка, зв'яжіться з оператором контакт-центру по телефону 0800 20 20 20.
  • Розклад вікон доставки можна подивитися, натиснувши у правому верхньому куті сторінки на таймер.

Перед тим, як доставити Ваше замовлення, ми маємо підтвердити у Вас адресу та умови доставки:

  • для замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для замовлень з доставкою до 22:00 - до 13:00.

Вартість доставки

  • Вартість доставки залежить від адреси доставки.
  • Мінімальна вартість кур’єрської доставки у Дніпрі 79 грн та Києві 89 грн.
  • У разі, якщо кур'єр приїжджає за адресою клієнта два рази в одне й те саме часове вікно, клієнт оплачує кожну доставку (можливість узгоджується індивідуально).
  • Вам потрібно зробити декілька окремих замовлень (на різні чеки), але Ви хочете, щоб вони були об'єднані в одну доставку. При оформленні доставки, що складається з декількох, але не більше трьох, замовлень на одну адресу, на одне вікно доставки та з одного магазину - вартість доставки буде розраховуватись як для одного замовлення, що також включає в себе сукупну вагу по усім замовленням. Якщо Вам необхідно оформити доставку, що складається з чотирьох і більше замовлень, то вартість доставки буде збільшуватися на 10 грн. за кожне наступне замовлення, а перерахунок вартості ваги буде здійснюватись відповідно до тарифів, означених вище.

Доставка важких замовлень

При оформленні замовлення загальною вагою 51 кг і більше, нараховуватиметься додаткова комісія у розмірі, зазначеному в таблиці.

Вага товару від …, кг Доплата за вагу, грн
51 25
61 50
71 75
81 100
91 125
101 150
111 175
121 200
131 225
141 250
151 275
161 300
171 325
181 350
191 375
201 400
211 425
221 450
231 475
241 500
251 525
261 550
271 575
281 600
291 625
301 650
311 675
321 700
331 725
341 750
351 775
361 800
371 825
381 850
391 875
401 900
411 925
421 950
431 975
441 1000
451 1025
461 1050
471 1075
481 1100
491 1125
501 1150
511 1175
521 1200
531 1225
541 1250
551 1275
561 1300
571 1325
581 1350
591 1375
601 1400
611 1425
621 1450
631 1475
641 1500
651 1525
661 1550
671 1575
681 1600
691 1625
701 1650
711 1675
721 1700
731 1725
741 1750
751 1775
761 1800
771 1825
781 1850
791 1875
801 1900
811 1925
821 1950
831 1975
841 2000
851 2025
861 2050
871 2075
881 2100
891 2125
901 2150
911 2175
921 2200
931 2225
941 2250
951 2275
961 2300
971 2325
981 2350
991 2375
1001 2400
1011 2425
1021 2450
1031 2475
1041 2500
1051 2525
1061 2550
1071 2575
1081 2600
1091 2625
1101 2650
1111 2675
1121 2700
1131 2725
1141 2750
1151 2775
1161 2800
1171 2825
1181 2850
1191 2875
1201 2900

Об'ємні одиниці товару

Приклад: кошик 50л, карнізи для ванн, санчата - доставляються на індивідуальних умовах.

Сервісний збір

Кур’єрська служба може встановлювати в тому числі тариф «Сервісний збір», що застосовується для розрахунку винагороди за виконання Замовлення Кур’єрською службою (Повіреним) згідно Публічної оферти, розміщеної на Сайті.

Тариф «Сервісний збір» визначається у відсотках від вартості кошику (під вартістю кошику розуміється фактична вартість замовлених Клієнтом (Довірителем) через Сайт Товарів, що зазначена у відповідному фіскальному чеку Продавця). Розмір Сервісного збору та порядок його визначення зазначається під час оформлення Клієнтом Замовлення на Сайті.

Попередня сума Сервісного збору розраховується під час оформлення замовлення Клієнтом на Сайті та коригується з урахуванням фактичної вартості Товарів, зазначеної у відповідному фіскальному чеку Продавця.

У випадку повної чи часткової відмови Клієнта від прийняття замовлених Товарів, а також у випадку повного чи часткового повернення Клієнтом замовлених Товарів Сервісний збір поверненню Клієнту не підлягає, якщо інше прямо не передбачено Публічною офертою.

Винагорода за збирання

Винагорода за збирання є додатковою частиною винагороди Кур'єрської служби (Zakaz.ua) за виконання Замовлення відповідно до умов Оферти. Ця додаткова частина винагороди Кур'єрської служби оплачується Клієнтом (Довірителем) за його власним бажанням у будь-якому розмірі, вказаному Клієнтом на його розсуд у відповідному полі для введення суми такої винагороди на Сайті. Кошти, сплачені Клієнтом (Довірителем) в рахунок виплати винагороди за збирання є доходом Кур'єрської служби (Zakaz.ua).

Відміна замовлення

  • Кур'єрська служба залишає за собою право відмінити замовлення у випадку неможливості його доставки (паводки, землетруси, катаклізми, складна транспортна ситуація у місті, або якщо адреса пункта доставки знаходиться в зоні, до якої неможливо під'їхати на автомобілі ближче ніж в радіусі 50 метрів). У випадку відміни замовлення, Клієнт може самостійно повторити замовлення на сайті.
  • Ми залишаємо за собою право проводити інформування Клієнтів про відміну замовлень шляхом смс-повідомлення (максимум за 2 години до кінця обраного вікна доставки).
  • Якщо ми не зможемо зв'язатися з Вами, компанія залишає за собою право перенести Ваше замовлення на наступне вікно доставки чи відмінити його.
  • Відмінити замовлення чи перенести його на інше вікно доставки після його оформлення Ви маєте можливість зателефонувавши до контакт-центру за номером (057)761 34 37.

При цьому зміни до замовлень приймаються:

  • для замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для замовлень з доставкою до 22:00 - до 13:00.

Закриття вікон доставки

Іноді доставка на обране вікно недоступна. В такому випадку Ви побачите на головній сторінці позначку "Завантажено" для цього вікна доставки. Приносимо свої вибачення, якщо Ви мали намір зробити замовлення, а доставка на потрібний Вам час була закрита. На даному етапі, це єдина можливість забезпечити гідний рівень сервісу для вже оформлених замовлень у разі пікового попиту.

 

Доставка Новою поштою

Загальна інформація

Мешканці міст, в яких кур’єрська доставка не доступна, а також всі інші клієнти zakaz.ua, можуть скористатися зручним способом отримання Замовлення у найближчому відділенні Нової пошти або за адресою.
Новою поштою можуть бути доставлені тільки окремі представлені на сайті товари, до яких належать товари непродуктової групи та продукти з терміном придатності понад 30 діб, що не потребують спеціального температурного режиму.

При доставці Замовлення компанія Нова пошта застосовує умови та правила доставки, викладені на сайті https://novaposhta.ua/

Термін доставки замовлення: 1-3 дні

Доставка Замовлення здійснюється у відділення Нової пошти або кур’єром на адресу одержувача. Доставка до поштомату не доступна.

Вартість доставки Новою поштою

Вартість доставки становить від 88 гривень та варіюється в залежності від ваги та габаритів Замовлення, яке буде сформоване для відправлення Новою поштою. Точна вартість збирання і доставки буде зазначена при оформленні Замовлення на сайті. Оплату послуг компанії Нова пошта здійснює Zakaz.ua. В свою чергу, компенсація вартості доставки Замовлення Новою поштою включається в загальну вартість виконання Замовлення.

Під час оформлення Замовлення на сайті, при доставці на адресу, ви можете замовити додаткову послугу «Підйом на поверх». Відправлення, вага яких не перевищує 30 кг, підіймаються на поверх без додаткових доплат (вартість послуги включено до основної послуги), для відправлень понад 30 кг - нараховується доплата за підйом на поверх за тарифами Нової пошти.

Оплатити Замовлення необхідно банківською платіжною карткою на сайті. Посилання на оплату буде направлено Вам після того, як Замовлення буде зібрано. Оплачене Замовлення буде передане Новій пошті для відправлення.

Отримання замовлення

Про прибуття Замовлення до відділення Нової пошти (дату доставлення Замовлення на адресу) Вам буде надіслано СМС-повідомлення.

При доставці на адресу, Кур'єр телефонує за 30-60 хвилин до прибуття за адресою, вказаною в експрес-накладній. Доставка за адресою здійснюється до 21:00 у будні дні та у вихідні дні за спеціальним графіком. Графік роботи адресної доставки можна уточнити на сайті Нової пошти.

При доставці на відділення відправлене Замовлення буде зберігатися у відділенні Нової пошти 5 календарних днів.

Для отримання Замовлення у відділенні Нової Пошти достатньо мати при собі номер експрес-накладної, оригінал паспорту громадянина України/закордонного паспорту або телефон з номером, вказаним в експрес-накладній.

1) Якщо замовлення не буде отримане Клієнтом у відділенні Нової пошти протягом вказаного терміну зберігання, замовлення буде вважатися не виконаним. В такому випадку, вартість замовленого товару та сплачених послуг доставки не повертається. В разі, коли Клієнт з особистих причин не може отримати вчасно відправлення, він може звернутись на лінію підтримки Zakaz.ua для погодження умов подовження терміну зберігання у відділенні Нової пошти.

2) Якщо Клієнт відмовляється від отримання замовлення через пошкодження чи не відповідність змісту отриманого відправлення, замовлення вважається не виконаним. В такому випадку, вартість замовленого товару повертається. Замовлення не можна забрати частково.

3) При виявленні пошкодження замовлення після його отримання, Клієнт може звернутись на лінію підтримки Zakaz.ua для вирішення спірних питань.

4) Якщо Клієнт не може отримати замовлення особисто, він може замовити зміну даних отримувача.

5) Якщо Клієнт не може отримати замовлення у відділенні Нової пошти, вказаному в замовленні, він може замовити перенаправлення замовлення, сплативши вартість всіх послуг доставки, пов’язаних з перенаправленням замовлення.

Товари, які не підлягають обміну або поверненню

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню. До таких товарів відносяться:

  • перо-пухові вироби;
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • рукавички;
  • тюлегардинні і мереживні полотна;
  • білизна натільна;
  • постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • друковані видання;
  • диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.);
  • товари особистої гігієни (наприклад, епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся);
  • продовольчі товари (дитяче харчування і т. д.).
 

Оплата

  • Готівкою під час отримання зібраного кошика, на основі загальної суми замовлення по чеку.
  • Згідно законодавства сума готівкового розрахунку протягом одного дня не може перевищувати 50000 (п'ятдесяти тисяч) гривень).
  • Прохання перевіряти коректність решти одразу в присутності кур'єра.
  • Банківською картою: при розрахунку онлайн на сайті.

У разі вибору часу доставки з часовим проміжком 07:00-08:00, замовлення необхідно оплатити до 22:00 доби, що передує дню доставки. Якщо оплата не надійде до 22:00, замовлення буде автоматично перенесене на наступний слот доставки.

Розраховуватись банківською карткою на сайті не можна за підакцизні товари (алкогольні та тютюнові вироби). Ви можете оформити такі товари окремим замовленням та оплатити готівкою.

  • Безготівковим розрахунком: передоплата згідно рахунку.
  • Якщо Вам потрібно оперативно отримати свою доставку, необхідно вчасно зробити оплату (максимум до 16:00 за день до відправки), для того, щоб ми встигли сформувати та відправити Ваше замовлення. Інакше, якщо оплата не надійде до 16:00, ми не зможемо здійснити доставку в обраний Вами час і будемо змушені відмінити Ваше замовлення. Рахунок буде виставлено протягом доби.
  • Підакцизний товар в Інтернет-магазині Varus за безготівковим розрахунком не продається.
  • Сума передплати повинна бути обрана протягом 92 днів.

Порядок оформлення замовлення та документообіг при оплаті за безготівковим розрахунком

Порядок розрахунку за допомогою банківських карт і платіжних інтернет-систем

 

Збірка

  • Ми зобов'язуємося зібрати для Вас найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Ваш особистий збирач зацікавлений у тому, щоб виконати Ваші вказівки максимально точно. Детальніше про збирання
  • Ваше замовлення буде упаковане в пакети обраної мережі, які оплачуються окремо.
  • Побутова хімія пакується окремо.
  • Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, Ваше замовлення буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до Вашого замовлення).
  • Під час транспортування, заморожені та охолодженні продукти знаходяться у термо-ящиках, в яких підтримується необхідна для продуктів температура.